cuz baby all i want for Christmas is you

Juliasomärbäst! om dag 7- min bästa vän:
loveu! :*


Sv: Loveu tooooooo :*
______________________________________________________________________________________________


God morgon på er !
Mår ni bra?:)
Jag mår bra, lite trött bara.
Inte van alls att gå upp kvart över 6:(
Jaja, idag har jag lite små panik ångest, jag vet inte om jag ska ha smink eller inte ! Haha, jag vet töntigt. Men jag orkar inte ställa mig och sminka mig. Men jag vill ju inte gå utan smink. Isåfall blir det fösta gången i världshistorian jag går utan smink till 7an. Japp, ska tänka vidare på det. Haha. Men idag iallafall så är det en lång dag. Okej fast nej, vi slutar halv tre. Men det är många lektioner ! 
Och imorn har vi turnering i klackbergshallen. Spökbolls turnering. GO 7A !!! Jag och Victor får ju inte vara med så vi är "Hejarklack" Okej haha ! Men jag ska fotaaa !:pp Så då kanske jag bloggar lite mer eftersom att vi ska sitta på en läktare från 8.30-12.30. Vi måste börja 45 minuter tidigare:(( Jaja, men så blir det julbord i skolan. Mums.
Men nu ska jag inte skriva nå mer här så det inte blir någon bok. Jag ska ta lite frulle nu.
xoxo
/cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0