Fick massa fina julklappar! (bilder kommer)
Är lika glad för alla!:) Jag skrev ju i förra inlägget att jag och clara fick en resa till Egypten 1april-8april. Nu är der så att den julklappen utökade och blev ännu bättre, våran familj åker tillsammans med världens bästa Frida, Love,Anna och Sulan! Det kommer bli as grymt! Snart är det bara 4 månader kvar:DD
can't wait!:D
Jaja, jag fick även massa annat kul!:)
-Urbanears-raspberry
-Dockningsstation till min iphone- grymt bra ljud som man kan ha med sig nästan överallt, det går att stoppa in batterin:)
-Justin bieber lakan<333
-650:- på veromoda.
-300:-
-smink
-skit snygga kläder!!
-iphone skal- 2 kanada och ett som inte har kommit än.
-ring
-örhängen.
Det var typ allt tror jag? Men asså, kanske inte så mycket. Men det var dyra saker också, liksom. En resa till Egypten är väl inte så billigt? Och lika så dockningsstationen, och mina urbanears. Inte så billiga saker;)
Ni får bilder imorn kanske, eller senare ikväll!:)
xoxo
/cajsa

dålig bild
Våran grymt roliga tomte!!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0