he's got more swagger than you

Tjaba!! 
Har nyss snackat med Rickard, och imorgon kommer att bli AZM !!
I'm sooooo exided !
tjejerna kommer vara såååå fina ! Och ja ! Grymt kommer det helt enkelt att vara.
Okej, jag sa att jag skulle berätta imorn, men jag kan inte hålla mig !
Det är så här, att pappa är väldigt bra kompis med våran granne, som råkar vara bror med en riktigt stor fotograf som jobbar i new york.  Han råkar även jobba som fotograf för victoria secret. Så ja, han är väldigt duktig som sagt !:D
Så jag tycker att det ska bli jätte kul att få fota med honom ! Med extra blixt och extra lampor och hela allt det där !:D
Jag är riktigt taggad !! men nu ska jag sluta tjata ut er. Modellerna får ni veta vilka dom är imorn !:p
Unkan sjöng vi typ bara lips och vi skrattade och fjantade runt lite you know.
Men nu ska jag kolla på GA !
xoxo
/cajsa
Några bilder som Rickard gillar- alla är tagna av mig !:)
Mili-Canon eos 450d/18-55mm

grönalund- Canon eos 450d/18-55

valborg- Canon eos 450d/18-55mm

min favorit!
tagen på någon gård- Canon eos 450d/18-55mm


Kommentarer
Postat av: ben

varför har du inte berättat vilken tid vi ska komma till modellandet?=)

Kram och gottnytt år

2011-12-29 @ 23:12:57
URL: http://hemmapadunderbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0