hey angel in the snow

Tjaba tjena hallå !:)
Hur mår ni? Jag mår ganska så bra, bättre än förr iallafall!
Idag går jag inte runte med mjukisbyxor och tjocktröja ! Idag har jag jeans, japp.
Men idag ska jag städa runt lite här hemma så jag kanske får lite stålar av mamma tills jag ska köpa julklappar, hihi.
Smart !
Men som vanligt ska jag ut i sista sekund och köpa alla julklappar. Jajemensan, jag tar med mig bullan och sticker till v-ås en helg före jul typ. Yeees. Men nu ska jag dukis med musik och så städa !
Har redan fått 3 mail på prologen, jätte glad för det, en har svarat dom andra två väntar jag på svar från.
xoxo
/cajsa


Haters will say what they want, but their hate will never stop you from chasing your dream.
- Justin Bieber



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0