the one that got away

Tjohopp !
Sitter här och käkar ett äpple, fast mamma säger att jag måste äta saker med "fett" så att jag ska komma tillbaka till min vanliga vikt. Eftersom att jag har gått ner ca 2-3 kg under tiden jag har vart sjuk. Jag äter inte när jag är sjuk. That's it ! Jag vet inte varför, men så är det.
Jaja, nu är mormor här, för Clara är också sjuk, och om vi skulle vara hemma själva skulle vi bara bråka. Men japp så är det. Detta kanske låter lite wierd men nu saknar jag faktiskt skolan enormt mycket.
åh, jag vill tillbaka !!!!!
Men men.
Idag kommer iallafall lovisa hit !:D
Hon kommer med mina läxor....
Haha, då har jag iallafall något att göra. När jag orkar somsagt.
Intressant inlägg jaaop. fast nej.
xoxo
/cajsa

KOM DÅ SNÖ!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0