god natt och hejdå sverige

Nu säger jag godnatt och hejdå till bloggen över en vecka!
Jag går och borstar tänderna och lägger ner tandborsten i resväskan sen så går jag och lägger mig. Inte för att jag tror att jag kommer kunna sova speciellt mycket men jag ska iallafall försöka.
eftersom att jag inte bloggar här på över en vecka nu så vill jag bara önska er alla en glad och rolig påsk:)
Själv åt vi lite "påskmat" idag eftersom att vi tror att det inte är svensk påskmat i Egypten. Anyway, jag kommer ju hem på måndag kväll. Sent, vid 11-12 på natten hade jag ränkat ut att vi skulle vara hemma i Norberg.
Nu måste jag gå och sluta tjatra!
xoxo
/cajsa
detta får bli ett bildlöst inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0