RED

Har nu gjort något jag länge velat- färga mitt hår rött. Idag så gjorde jag det! Var inte nervös eller någonting, det var bara som att mamma applicerade en vanlig blond eller nått. Men det känns iallafall jävligt skönt att ha det gjort!
Fast mamma hade inte med sig tillräckligt med färg så jag ska färga bort min utväxt imorn!:)
åh! Det här kommer bli så bra känner jag på mig:)
Älskar redan mitt hår! bortsett från utväxten, har även lärt mig att INTE ha på ganska starkt rosa tröjor, sitter i min som jag gjorde på slöjden nämnligen. Bland de fulaste jag har sett men jaja..
haha!

Japp, såhär skit snygg osminkad kvälls bild! Men ignorera mitt fejs och kika på håret ist !
xoxo
/cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0