SWAG SWAG SWAG ON YOU

goddagens!
Idag har det varit en väldans bra dag förutom syslöjdprovet som förövrigt gick ganska bra:)
Så idag mår jag toppen. Satt typ och skrek i skolan och började nästan att gråta när jag såg att Justin och Scooter hade berättat på en intervju eller något liknande i London att han kommer till sverige under sin turné, den håller dock på i två år. Så jag vet inte när han kommer hit. Men jag skiter i de, för jag ska tammefan se honom! VIP ska jag också ha!
Haha. Efter skolan kom jag hem, käkade lite mellis sedan tog jag med mig Fanny och L till café kaka och köpte en varsin glass till dem. Hade planerat att gå en lång sväng med dem. Men så börjar det ju att regna. Bara att vända och gå hem igen då. Träffade på Celina, eller tja, jag ringde henne och frågade vart hon var, lyckligt vis var hon på sin mammas jobb, så hon följde med mig hem :)
Yes, nu sitter jag här helt forever alone och är depp för det inte är någon träning idag. Buhu.
Längtar till helgen som satan!
Lördag: Först dans workshop med Amir ( se han dansa HÄR ) Sen vid 13 NORBERGSMARKNAD WÖÖÖ!
Söndag: Dansensdag i hedemora uppvisning/tävling vet inte riktigt vad det är, men ska iallafall dit med dansgruppen:)
Måndag: VALBORG WÖÖ, ska upp till karlberg antagligen!! :D

Eftersom att vi är lediga måndag-tisdag nästa vecka så vet jag inte vad jag ska hitta på !
iallafall super chill, två riktiga skoldagar, sen på fredagen så ska vi ha klassdag. Wooop! känner att detta vart jätte långt nu, applåd till er som läst hit!
xoxo
/cajsa


tänk att ha en sådan pojkvän! buhu! foreveralone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0