just do it

hej!
Idag var de då måndag. Första måndagen i åttan. Yepp. Skapligt trött nu. Efter skolan så umgicks jag lite med Felicia och Lovisa, badade jacuzzi osv. Nu har de gått till unkan. Men ikväll valde jag att stanna hemma och plugga och städa oså. När jag är klar med de så ska jag nog gå ner och stryka lite tvätt! Bara jag som tycker att det är kul? :) Fast aa, bara då man lyssar på musik.
 
När kusin kommit hem från stallet ska jag ta med henne ut på en springtur också. Ska nog fixa naglarna idag också. Eller, ska iallafall fösöka, har ingen insperation. Jaja, får kolla litt på we<3it ! :)
Nä, nu ska jag ta tag i städningen! Vi hörs ! :)
puss
Ganska gammal bild från gamla unkan på Felicia och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0