run bitch, run!

Imorse var jag somsagt och jobbade. Jätte tråkigt utan lovisa:( De är inte bara tråkigt, det är ganska läskigt att vara där helt själv. haha.
Efter jobbet så bytte jag om till spring kläder och gick hem, först lite powerwalk sedan jogging en bit, och ännu mer pw. Kändes hyffsat skönt iallafall. Efter som att de inte vart någon sommar i år (inte här iallafall) så taggar vi spanien 2013 !! Så jag och lovisa ska komma igång med träningen på måndag då hon kommer hem. Men jag tjuvstartade lite idag. hihi. 
Så ska bli lite mer nyttig från och med måndag då. eller jag ska iallafall försöka, och inte ge upp som jag har gjort alla gånger innan...
så yes. 
Ska iallafall komma igång med träningen nu, har vart så himla onyttig hela sommaren..
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0