back down to earth

//Mina nya skor från junkyard//

Kom hem från unkan för ett tag sen. Dit är verkligen ett ställe som alltid gör en glad. Ska bli väldigt sorligt att flytta där ifrån. Det kanske inte är så fräsht och fint där, men det är våran unkan och så ska det vara. Jaja, går man dit med gråten i halsen så kommer man hem med ett leende på läpparna. Okej, kanske inte just idag. Men jag älskar mina kompisar! På unkan satt vi och pratade om allt och inget. Mina två bröder betyder också en hel del för mig, Filip och Victor. Dom är alltid så glada och får en på bra humör. Det är som att jag kan prata med dom om allt! verkligen<3
Imorn ska jag somsagt sälja kakor med mina broos, Julia och Lovisa. Vi skulle egentligen sälja på söndag, men då kan vi inte för då ska vi åka till fagersta ju :)
Men jaja. Ska kolla lite bloggar och så nu, vi hörs imorn !
xoxo
/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0