gotta go my onw way

god morgon på er!
förlåt för dålig update igår :(
Men jag hade inte tid, eller var inte på blogghumör. Men vi var iallafall på unkan igår kväll för att titta på livekarusellen. Det var väll helt okej, inte min musiksmak precis. Men nu ska jag städa lite och sedan vid halv två så ska jag möta upp Felicia så ska vi gå och handla lite tills ikväll. Sen kommer några vänner hem till oss och så ska vi bara mysa lite och käka god mat och sen ska vi bada spa. Myspys<3
jaja, ska ta tag i mitt rum nu- så som det ser ut..
haha! Menmen. Någon gång måste det göras. Vi får se fall det kommer upp något mer inlägg idag, imorn kommer det också vara sucky update. Ska först träffa L och sen ska jag till västerås och träffa pappas tjejs brors barn. Haha det vart mycket där. Men jaja, han är kanske två veckor gamal ?? :)
jaja, nu ska jag sluta tjatra och städa!
xoxo
/cajsa
Sen sist när vi badade :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0