Jag kan inte vara den du vill att jag ska vara baby

God kväll på er:)
Nu ska jag snart gå och lägga mig och sova, för jag är så sjukt trött!!
Har varit det typ varenda dag hela veckan! Fast jag går och lägger mig i tid och vaknar i tid. Jaja. Imorn är det profildag:)) då ska först några grupper spela upp sin dockteater för lekisbarnen sen ska vi nog träna på musikalen!
Efter skolan tror jag att jag ska vara med felicia, vi får se:))
Imorn ska jag iallafall ta spruta också, usch! Hatar sprutor, tre stycken
Med två veckors mellanrum tror jag att jag ska ta. Det är mot livmoderhalscancer. Så jag tar ju hellre en spruta än att få cancer. Men nu ska jag kolla lite bloggar!
xoxo
/Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0