No place like us!

Jag börjar med att säga tack, ni är mitt ljus över dagen och mitt lugn varenda natt! Mina fina vänner,dom finns alltid där för att stötta mig genom allt. Dom gör helt klart livet värt att leva. Utan mina fina vänner vet jag inte vart jag skulle vara eller vem jag skulle vara. Det spelar inte någon roll om jag bara kännt dom i ett år en månad sen jag föddes. Alla har en lika stor plats i mitt hjärta. Jag älskar varenda än av dom och dom är speciella på sitt egna vis.
Mycket kul men även tråkiga och ledsamma stunder tillsammans. Men vi klarar allt det där tillsammans! Allt det jobbiga, allt det tråkigt, och främst allt det roliga. Vi delar det tillsammans. Vad är det man säger själv kan man lyfta en liten sten. Men tillsammans kan vi flytta ett berg! Så är det. Alla mina fina vänner, jag skulle kunna sätta mig och gråta över hur tacksamma jag är över att ha så fina vänner som ni!
Tjej som kille, don't matter! För vi har varandra. Vi har så många roliga och helt sjuka minnen tillsammans. Stunder som man aldrig glömmer. Jag har även vänner som jag träffar väldigt väldigt sällan. Vilket är sjukt jobbigt. Men tiden vi har tillsammans tar vi vara på, nämnligen mina fina vänner i lysekil. Och det är tackvare saknade Fanny som jag har alla fina lysekilare till vänner. Jag är iallafall väldigt lyckligt lottad som har fått så fina vänner, för det är inte alla som har så fina vänner som jag. Dom är alla lika fina och underbara i mina ögon. Och jag kommer aldrig att lämna er. Det spelar ingen roll, vad som än händer så ska det alltid vara vi. Visst, små bråk kan absolut uppstå, folk gör misstag. Det gör vi alla någon gång, men det bevisar bara att man är mänsklig. Lova att ni aldrig lämnar mig? För jag kommer aldrig att lämna er! Hur mycket ni än ber om det. Så kommer ni alltid stanna kvar. Stanna kvar i mitt hjärta. Jag vet att dom alltid finns vid min högra sida även fast jag inte alltid ser dom där. Så vet jag vart jag har dom, och att jag har dom. Jag vet vilka det är jag skulle kunna ringa mitt i natten och bara gråta hysteriskt till. Deras svar skulle vara kom hem till mig så kan du få prata ut eller Vart är du? jag kommer direkt och hämtar dig eller något i den stilen. Jag vet precis vilka det skulle vara som jag skulle ringa. När folk frågar mig vem är din bästa vän? Men det är en helt onödig fråga att fråga mig. För jag kan tyvärr inte svara på den frågan. Jag kan inte utse någon av mina vänner som är min bästa?? För alla är bäst. Alla mina vänner är bäst på sitt sätt. Ni är det finaste jag vet och jag kommer aldrig att lämna er.
-vi klarar allting tillsammans, hur mycket jag älskar er, det finns inte så många siffror för att förklara.
Ni betyder mer än alla pengar i hela världen för mig!
och ni som har läst allt detta. en applåd till er!
image descriptionimage description

image descriptionimage description

image descriptionimage description
ni är bäst


Kommentarer
Postat av: Maggie

jag älskar dig cajsa <3

2012-02-06 @ 22:01:01
Postat av: fanny bergman windahl

Jag älskar dig hjärtat, inget kan komma emellan oss♥

2012-02-07 @ 14:51:04
URL: http://fannybergmanwindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0