tears in heaven

Nu ska jag sätta mig och klinga lite på gitarren :)
Sen ska jag tvätta bort sminket och tvätta ansiktet träna på spagaten och sen kolla på grey´s anatomy :)
Imorn är det fredag. Skönt!! Vet inte vad jag ska hitta på. Men någonting får jag allt hitta på, spela lite på gitarren kanske? Jag har ju liksom fått nio sidor gitarr läxa, fast tills nästa vecka ska jag bara ha gjort ett papper:) Men jag ska spela lite nu!
Så vi hörs :) vet inte hur aktiv jag kommer att vara i helgen. På lördag ska jag sälja kakor med Spanskan somsagt.
Sen efter det så ska jag träffa frida och felicia, så slaggar dom här ! Myyys!
På söndag ska vi till Fagersta och kolla när killarna spelar match, hoppas dom vinner på söndag också! Dom är så duktiga killarna :)
xoxo
/cajsa
//weheartit//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0