tired

Hejhej!:)
Har inte bloggat idag jag vet. Men asså har bara inte pallat. Dagen var fett chill. Två riktiga lektioner plus idrott!
soft! Och det var en timmes kemi och 40 minuters matte! På lunchen var jag på ett litet "möte" det är lite tjafs mellan några tjejkompisar så ska vi se hur det är om en vecka igen. Pallar inte bråk!:(
Jaja. Imorn är det ute dag :D Backen mellan nio och halv ett. Egentligen halv två, men jag måste sticka tidigare pga personliga saker:) Men morgondagen kommer nog att bli riktigt jäkla nice! Efter att vi har kommit hem från vårat lilla "ärende" så ska jag nog dra mig mot unkan. Jag är vääääldigt sliten just nu. Ska kanske gå och ta mig en varm dusch sen kolla på någon film och käka popcorn, vi får se hur det blir!
På idrotten var det egenplanering då jag Julia Celina och Louice dansade :) Vi vill verkligen få ett bra betyg, jag har redan C i dans. Men jag strävar efter ett A. Jaja. Tror att jag ska hoppa in i duschen snart om jag orkar gå ner. En benrakning skulle sitta fint nu.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0