2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
skaffade mig en iphone<33

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade att inte äta godis på ett år. När vi kom in igen satt jag och moffade godis. Så nej.


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej!

Dog någon som stod dig nära?
Ja tyvärr.


Vilka länder besökte du?
Turkiet:)

Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
pojkvän, haha!


Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
-

Vad var din största framgång 2011?
Varit mig själv.


Största misstaget?
-


Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss,lunginflamation.

Bästa köpet?
Min kamera, och iphone.


Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag fick reda på att Frida och hennes familj också skulle med till Egypten. Och min kamera!

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Fest i hela huset, mistletoe, motherlover, om sanningen ska fram, mm...


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare:)

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, ute och gått och så. Pluggat bättre.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit framför min data i timmar.

Hur tillbringar du nyår?
Med min familj och vänner!

Favoritprogram på TV?
Massa.

Bästa boken du läste?
 
Justin Biebers bok.

Största musikaliska upptäckten?
 Ingen aning.

Något du önskade dig och fick?
Mycket.

Något du önskade dig men inte fick?
Justin Bieber

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Fira den med min familj och mina fina vänner.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Att vara mer med mina fina vänner och leva livet!


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Typ, vardaglig?


Vad fick dig att må bra?
Min familj, min hund, mina vänner, musiken och JUSTIN BIEBER


Vem saknade du?

Justin Bieber, mina lysekilare<3


De bästa nya människorna du träffade år 2011?
Ny kompisar i min klass och många fler.

Cred: Elelta !

Nu hoppas jag på att alla får ett bra 2012 och att ingen behöver gå på nå begravningar under detta år.
För detta år ska jag leva livet och ha det gött. PUSS PÅ ER !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0