BRIST PÅ LIV

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - läppen
2. vara seriös eller oseriös?- oseriös, haha. Har svårt för att vara seriös..
3. Dricka grön eller röd mjölk? Grön!
4. Brinna upp eller drunkna? - brinna upp
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - vänner såklart !
SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? - kklart ja gör, fast inte kär i nån
2. har du skolkat? -skulle aldrig falla mig in.
3. varmt eller kallt? - varmt, men kallt också, för det är det på vintern och jag älskar vinter :D
4. soligt eller regn? -soligt ^^
5. fanta eller cola? - FANTA!
6. är du nyttig av dig? - ahahahahah! NEJ! men jag ska bli under 2012 , hoppas jag..
OM MIG
1. vad heter du? Cajsa
2. syskon? Wilma 21, Clara 9, Fanny 2
3. Vart bor du? - i sverige
4. Hur många barn vill du ha? -2 eller 3 kanske. Vet inte riktigt
5. Vill du gifta dig? - men ja!
6. Favorit tid på dagen? - have no idea!
7. Humör just nu? - uttråkad, tired.
8. Sugen på just nu? - godis.

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - nej
2. Sjungit? - ja, just nu. HAHA!
3. Blivit kramad? - ah!
4. Känt dig fånig? - haha, ja
5. Saknat någon? - jaa !
6. Dansat galet? - nej
7. klippt håret? - Nej
8. Gråtit? - ja, kollade Justin Bieber video.. Haha.
GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - Nix
2. Har du en hund? - Ja, min gosivovve
3. sover du helst ensam eller med någon? - beror vem det e.
4. Tror du på spöken? - yeez, eller typ inte spöken. Men typ andar ?
5. Är du mörkrädd? - nej, inte så värst
6. Vad vill du ha just nu? - ett löparband, godis och en boyfriend.
KÄRLEK
1. Är du singel nu? - yezbox
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? ja, när jag hittat en.
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - NIX!
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? - nope, inte vad jag vet iallafall
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - NIXIPIXI
7. Har du varit på en blind-date? - ? NOPE
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - jajemensan.
9. Saknar du någon av dina ex? - NEEJ!
10. Somnat gråtande pga kärleken? - ne.
11. Brukar du tänka på dina ex? Haha, vilka frågor om sina EX! Nej.
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - nej, eller kanske en.
KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - Ja
14. Är du ofta med dina vänner? - jaaaa
15. Vad brukar ni hitta på? - allt möjligt
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - haha, ja det kan jag. Liksom annars gillar dom ju inte den riktigt mig.
17. Vem vet mest om dig? - Lovisa eller Frida, kanske Julia Emmy Maggan, have no idea.
OM DIG
1. Hur lång är du? - 1,69 tror jag
2. Vart bor du? - i sverige
3. Är du nöjd med ditt rum? - ja.
4. Villken är din riktiga hårfärg? - lite mörkare blond.
7. Har du någon sjukdom? - nicke sa picke
8. Är dina föräldrar skilda? - yes
9. Gillar du skolan? - njaaa.
10. Hur svarar du i telefonen? - tjaba! hej din gris! eller hallå det e Cajsa!
1. Åt du senast? - godis
2. Drack du senast? - vatten
3. Har du på fötterna? - strumor antagligen
4. Lyssnar du på just nu - ''The hardest thing- Tyler Ward''
5. Gillar du mest hos dig själv? my haaaair! Fast det e förlägning btw. But who cares ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0