Helgens blogg

Är med i helgens blogg hos Emilija . Skulle bli jätte enormt sjukt glad om jag fick bli helgens blogg :D

______________________________________________________________________________________________

Kom hem till mamma för ungefär en halvtimme sen. Då märkte jag att min mamma och per har damp. Nu håller dom på att renovera toaletten uppe. Så vi måste duscha nere..
Så har dom bytt alla dörrar. Jag förstår inte hur dom pallar allt. HAHA! Normal familj japp..
Men imorn kanske jag ska vara med Fellis, vi får se vad som händer :ppp
Imorn har vi även profil. FUCK dör vad tråkigt. Sen vet jag inte vad som händer i veckan framöver, jo! På onsdag börjar teatern igen:D HAPPYFACEEEEEEEE!!
Haha, sen i veckan får vi reda på religon provet.. HOPPAS ATT JAG INTE FÅR ETT E ELLER F!!
Dör typ då. Får jag ett C blir jag ganska så nöjd:p
Haha, men nu ska vi gå och äta varma mackor snart. MUMS!!
xoxo
/cajsa

Har denna står i vardagsrummet (?) men iallafall så funderar jag på att ta in den i mitt rum och börja träna igen. Den där var riktigt rolig! 30 minuter varje dag- snygg rumpis! Men vet inte om jag pallar 30 minuter nu efter mitt tränings uppehåll när jag har haft lunginflamation.  Vi får se hur det blir.

Kommentarer
Postat av: Amanda Hedberg

hoppas du vet att teatern börjar imorgon på norrby, om du nu ska fortsätta eftersom att du inte vart där på typ 2mån ? xd<3

2012-01-15 @ 20:32:24
URL: http://amandahedbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0