I won't let you go

Tjaba! Idag var jag somsagt i skolan första dagen. Riktigt sliten!! inte van med allt:(
Men det var en soft dag vilket var skönt. Musik, syslöjd,lunch,so&idrott. Helt okej dag ändå. Jag älskar tisdagar och torsdagar (yy'
Jaja. På idrotten hade vi cirkelträning, man bah hallå robban?? är du skadad eller?
Första lektionen sen höstlovet för mig... Men gick bättre än förväntat. Somnade på tjockmattan efter iallafall. HAHA!
Nu har lovisa precis åkt hem och jag ska ta och ringa live nation igen, alla BELIEBERS där ute! Jag vet att ni kan ! Ring live nation och tjata på dom att Justin ska komma till sverige! Nummret är : 086650100
xoxo
/cajsa
världens bästa kille, som jag aldrig kommer att glömma!! ONCE A BELIEBER ALWAYS A BELIEBER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0