i'm alive!

Jag kom upp imorse! inte allt för sent heller. Tjugo i tio väckte mamma mig för klockan tio skulle vi till Mia som sagt. och jag kom upp! Väldigt stolt över mig. Trots att jag somnade vid halv tre inatt:p
Idag skulle jag vara med Julia. Men hon skulle inte hinna komma ner till byn, så jag och mamma ska kanske åka till Avesta snart. Om hon känner fört'. Jag hade tänkt att jag skulle göra bloggen lite roligare! Så om det är någon som kanske skulle kunna göra en design till mig så skulle det vara jätte gulligt ! (a) Kommentera bara detta inlägg så kan jag maila er. Men då måste ni skriva eran mail!
Sen klockan 18 ska vi åka och äta hemma hos morfar. Kameran följer nog inte med. Men han har ju en lite mycket bättre kamera än jag. Kanske lägger ut bilderna här sen. Det får vi se. Ska nog börja med dagens låt,dagens heting, dagens outfit? eller vad tycker ni?
xoxo
/cajsa


Älskar er mina fina tjejer<3
Min kind är inte sådär buklig! De är solen och typ fönstret som gör det sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0