it's better if you don't understand

Svar till Maggie: Ja, vi saknar dig i skolan :(( <3

________________________________________________________________________________________________
Skoldagen var helt okej faktiskt. Efter skolan gick jag hem och har plockat undan lite på rummet. Senare vid 18 så kommer Benny Bullan och Cel sen beger vi oss mot unkan vid 19. Nu har jag bytit om också, för jag hade  en fläck på tröjan. Så passade på att byta byxor också :)
haha, så typiskt mig. Men ikväll sover Kevin tony och anders här. Kevin är min sysling Tony är pappas kusin och Anders är någon kompis till pappa från sthlm. Så jag kan icke sova hemma! Ska ta outfit bilder också nu. Så ni får se bilder snart!!
xoxo
/cajsa
Saknar dig skruttis<3

Kommentarer
Postat av: Maggie

finaste cajsa.. du är bäst !! <3

2012-01-28 @ 10:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0