kiss me on the sidewalk, take away the pain

Dagen har spenderats med bästa Frida<3
Anna(fridas mamma) och Frida kom och hämtade mig vid halv tio. Sedan åkte vi upp till backen. Vi startade dagen med en promenad upp till trean i backen. Sedan gick vi till lift spåret och satte oss i pulkan som jag hade släpat med upp till toppen. Det gick med en väldans fart. Som turen var så satt Frida fram. Hihi.
Vi stannade vid tvåan och gick sedan ut i backen och satte oss ner i pulkan. Då jag fick sitta fram. Och då gick det dubbelt så fort. Både jag och Frida försökte bromsa genom att sätta ner fötterna. Men det slutade med att jag fick snö i ansiket och inte såg någonting så jag kastade mig av och Frida fortsatte och så hoppade hon av och fick pulkan över sig. Vi har nog aldrig skrattat så mycket som då.
Jaja. Vi åkte iallafall väldigt mycket. Sen vid tolv åkte vi till Avesta och där köpte jag bara paket till mamma som fyller år imorn !:)
Loveu<3
Snart kommer mammas jobbarkompisar och deras familjer och käkar tacos. Så jag ska fundera på om jag ska ha kvar min höga tofs, eller platta håret? Vi får se.
Oj, nu såg jag verkligen hur långt jag har skrivit. Ni som har läsit ända hit är duktiga:D
xoxo
/cajsa


En bild på min kusin Thilde och henns häst Chery som Jag har fixat ihop :)
Kolla in hennes blogg vettja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0