Maybe it's true, two is better then one?

Tjenixen!
Dagen i skolan spenderades med bullan benny och cel. Vi har haft det lika kul som vanligt :)
Efter skolan gick jag på läxläsningen och gjorde biologi provet. Det gick ganska bra hoppas jag. Hoppas iallafall inte jag får F. Ett E eller D men det skulle inte heller vara fel med ett C för då skulle jag få högst i klassen :D
Men nu ska jag kolla på wallander. Det var våran läxa att kolla på någon deckare tills imorn. Så jag kolla på wallander- mannen som log. Hoppas att den är bra:)
Bloggar mer sen!
xoxo
/cajsa
image description
Loveu my best girls<3

Kommentarer
Postat av: Maggie

Det är ju någonting som fattas på bilden tycker jag !? ;)<3

2012-01-27 @ 11:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0