nattpass

Tjohopp! Ska snart lägga mig och vila i ca en timme om jag kan somna. HAHA!
För vid 22 kommer pappa och hämtar upp mig så sticker vi till backen och sprutar snö.grymt!
Har väntat på denna stund hela "vintern" nu !:)
Men jaja, det jobbiga är väl att det är nattpass...
Sen är det bara braigt! Och kallt är det också föstås. Men då får man sätta på sig mycket kläder!:D
Fast, mitt underställ är hos pappa, så jag sätter på mig andra kläder idag:)
Idag har vi gjort om lite på mitt rum. Bytt säng, skrivbord och möblerat om :)
Har tyvärr ingen före bild. Men efter bilder har jag:) Imorn vet jag inte hur mycket bloggning det blir. För först ska vi upp till Mia, och till Lars-Eriks(farfar) grav (det var ett år sedan han dog imorn) Därför ska vi till Mia. Sen ska jag vara med Julia.  Jaja.
xoxo
/cajsa















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0