niondejanuaritvåtusentolv

god kväller på er! dagen har spenderats: Pugg, data, duschat,ätit. Typ det ja.
Skulle egentligen till unkan och kolla på HP. Men det vart inte så för jag visste ingen rolig som skulle dit. Kul och sitta där helt jävla 4-ever alone.
Men iallafall så imorn börjar skolan. Dagen börjar med Musik. det blir första gången i sjuan vi har musik. Så det ska bli kul, sen så har vi syslöjd.......... SO och sen så har vi idrott. Så ganska chill dag iallafall. Men problemet är; gå upp i tid. och lägga mig i tid. Alla vet att det är omöjligt att somna innan tio och gå upp kvart över 6 imorn bitti. Men jag ska gå och fixa mig nu, välja kläder tills imorn och ta en macka kanske.
vi får se:)
Nu ska jag iallafall stänga av datorn.
xoxo
/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0