You are the reason for the smile i have on my face everyday!

Hemkommen från unkan för ett tag sen. Har käkat lite mat bara. Imorn har vi sovmorgon och mormor kör mig till skolan.
Men en sak bara.
För ett tag sen så började jag ju blogga på Malins novellblogg. Men jag funderar på att sluta. Jag känner för att gå min egna väg. Jag har börjat på en novell som jag inte har börjat publicera- även om Justin Bieber.
Men om ni vill så har jag skrivit en prolog till denna novell då.
Och om ni vill så skulle jag kanske kunna lägga ut den här så får ni komma med era åsikter!
Om ni vill så får ni kommentera :)
Jag lägger isåfall upp prologen imorgon! Jag tyckte att den vart helt okej faktiskt.
xoxo
/cajsa.

TRUE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0