you said please don't leave me alone, but who leave who ?

tjaaa!
Har pluggat lite och käkat pannkaka. Mums, var så jävla hungrig att jag höll på att svimma!! Det var uschlig mat i skolan idag. Korvstroganof och ris. BLÄ! Iallafall skolans. Hemma kan det vara okej, ibland!
Imorn är det fredag den 13. Och jag ska göra mitt religon prov! Hoppas att det går bra. Sen på kvällen vid 20 öppnar unkan för spöööök kväll! Skräckfilm spöktunnel och lite mera spökning. Usch. Igentligen hatar jag det. Men lev livet vafan! Tänker inte sitta hemma en fredag kväll för att jag inte gillar skräckfilmer? Hallå? Pappa har till och med skrivit en LAPP till unkan att jag får. (man måste det om man är under 15-.-)
Jaja.. Nu ska jag kolla lite sedan gå ner och borsta tänderna och så.
xoxo
/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0