dop

Tjenare på er!:)
Vaknade runt nio av att fanny och liv väckte mig- sovit som en prinsessa! älskar min säng redan, skit skön!
Lite ovan att den är så stor bara. Haha! Är iallafall alleres snart klar, ska bara typ städa undan lite, sen ska vi förbi pappa en snabbis och hämta min kamera sen ska vi på dop. Först tyckte jag inte att de skulle bli så kul. Men sen fick jag reda på att mina äldre "kusiner" skulle också komma så då vart de genast roligare! Haha. Det är en jäkla lång sträcka med ord på varför det är mina "kusiner" men vi är inte släkt på nått sätt eller så. Haha, kusiner kallar vi oss för iallafall. Så japp, outfiten består av en svart klänning från H&M en ljuslila kofta från USA och ett par svarta skor som jag får låna av bästa moster Gabben<3
(bild kommer troligtvis sen) ska typ fixa de sista nu innan vi åker, så bloggar jag nog mer sen!
puss
 
ge mig sommar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0