i miss you, i miss your smile

Hej!
Förlåt för sucky update, men asså jag har vart med mina bästa killar, Kevsan och Axis mina bästa 08:or<3
haha, saknar dom redan! Har även vart med massa andra bästa människor!
Underbart! Sitter just nu i Axels tröja som han glömde här som luktar han för jag saknar dom redan:(
Just nu känner jag mig iallafall som en deprimerad änka, sitter och halsar trocadero lyssnar på justin, gråter och käkar chips. haha normal brud. Nej men serriberri, jag är as nervös inför imorn. Fan tänk om jag inte får en biljett? mitt liv kommer att gå under. ska låsa in mig och bara grina tills jag dör då. haha!
jaja, har även jobbat idag, och våra fina vänner cyklade ända bort till oss två gånger! bästa.
De hjälpe tilloch med att städa!
Ska sluta skriva nu och vara lite mer nervös.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0