rshyrihiwrohyjwrhoi PANIK.

Nervös. Ont i magen. Gråter. Panikar. Dör. Hemsk känsla. Hungrig. Kan inte äta. Skakar. Trött. 3 timmars sömn. Vill. Ha. Biljetterna.
 
INGET då menar jag INGET kan sätta ord på hur jag känner just nu. Har aldrig i hela mitt liv haft denna känslan. Jag lovar er! Att det här är det värsta och bästa jag någonsin har vart med om. Kan inte förstå rikigt själv. Så många tankar, kommer jag få mina två ynka biljetter? eller kommer jag inte göra de och mitt liv går under? vet liksom inte vilket ben jag ska stå på känns de som. Gråter och vet inte vart jag ska ta vägen. Snart är det en timma kvar innan jag får veta fall jag får se min största idol och förebild eller om mina drömmar kommer att krossas. Även om jag får biljetter kommer det inte kännas så helt hundra perfekt, kanske 99,9 men alla får inte träffa Justin. Vilket inte känns bra alls....
Innan jag publicerar detta så vill jag att ni ska veta att jag älskar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0