Summer paradise

Tjenixen:)
Att bada med Clara Malva och Thilde var inte så tråkigt ändå. Vi hade ganska kul iallafall;)
Iallafall jag och tubbisen!
När vi kom hem så tog vi en liten cykeltur med Fanny och Liv haha, ni skulle ha  sett så taikon det såg ut!
Jaja, mysigt var det iallafall!
Snart ska vi dra mot våran sommarstuga på vatten där vi ska vara i morgon över midsommar, vid hamnkrogen och så, så vi måste fixa lite innan!
Myspys iallafall! älskar att vara ute på sjön, man behöver inte bry sig om hur man ser ut och så.
Sen ikväll ska jag även prata med bästa Fanny som jag saknar så mycket och snacka om när hon ska komma och så. Träffades senast i sommar, så de kommer bli så sjukt kul, hoppas bara de blir fint väder:)
Fick även nyss ett brev och jag vart skit glad för jag får liksom aldrig brev, men så var de ett diplom från jäkla DISA, asså vem fan vill ha de liksom? det är som att få diplom för att gå på lektioner.. Fattar inte grejen liksom.
 
Juste nu när jag ändå sitter framför datan så tänkte jag passa på att säga att det går INTE att kommentera bloggen.. vet inte riktigt varför, men ska be någon snällis fixa de åt mig och den får en fet jäkla länkning! :D
kyssar!
haha! jag och fanny, typ 3 år sen eller nått? avlider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0