Thought of you

Hej!
Dagen har vart najs. Vaknade runt åtta av att mina kära systrar( Fanny och Liv) kom in och väckte mig och skrek att det var frukost, men jag fortsatte låtsas sova. Vilket jag inte skulle göra det, då de hoppade upp i min säng, slog mig på rumpan och drog i mitt hår och bet mig näsan osv...
haha. Så vaknar jag:D
Nejdå. Vi tio kom bästa Moa hit och vi cyklade till unkan och anmälde oss till grönalund resan, jag är så sjukt taggad! Har tvingat henne att åka frittfall med mig, jag tycker bara att sånt är härligt!=D
hehe. Iallafall atmosfear, får se om den på grönan är lika rolig! Annars idag så har mamma och jessica färgat håret då de verkligen behövdes!
Har käkat nyss och såå, ska ta de lungt nu bara!:)
xoxo
/cajsa¨

haha, hur gammal bild liksom?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0