Detta är hemskt.

Det är hemskt vilken dålig bloggning. Ska förbättra mig! Lovar! Men vet inte bara när. Haha!
Iallafall så var det ju onsdag idag. Hatar onsdagar! Efter skolan väntade jag på Felicia så gick vi till vårdcentralen där hon skulle ta spruta för livmoderhalscancer. Duktig var hon iallafall! Jag ska snart ta min andra spruta:(
Men hellre de än jävla äckel bajs cancer!
Imorn är det den efterlängtade torsdagen-sov morgon, film på spanskan,slutar tidigt, sen bär det av till HUVUDSTADEN!:D taggish! Hihi, kommer bli as nice!!:)
Men jag måste ha mobilen avstängd typ hela dagen så den inte drar batteri under dagen. Vill ha fullt batteri i stockholm. Men nu ska jag sova även om klockan är tidigt. Fast vill ju va så pigg som möjligt imorn!:)
xoxo
/Cajsa

Wooopwooop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0