i make wishes i have dreams

Har vart på mammas jobb en hel del idag (:
Vid ett åkte vi hemåt och vid två kom Maria och Petter med lilla L och deras son. När de hade åkt hem så bytte vi om på fanny och L sedan gick vi upp på byn och köpte lördagsgodis till småttingarna, men även till oss äldre :)
När vi kom hem så började vi med tacosen, elle tja, mamma och Per började med maten. Jag höll lite koll på Fanny och L. Snart kommer Thilde upp hit. Vi ska bara chilla och kolla på mello. Det kollar jag bara på när det är final, kan kolla på max två deltävlingar. Haha!
Imorn sticker vi till borlänge, där jag även behöver inhandla ett par solbriller bikini och en sjukt snygg hatt!
Jaja, bilder kommer upp på det!!;)
Sticker ju till Egypten om ca tre veckor. Då bloggar Julia och Celina åt mig så länge;)
Men jag har fortfarande ingen bikini. Men det fixar vi imorn ;)
jaja. Nu ska jag kolla vidare om de finns nå snygga solbriller!
xoxo
/cajsa

denna följer nog med hem imorn ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0