JUSTIN BIEBER 18 ÅR

Aye! Dagen vart fett lyckad!(bilder kommer troligt vis upp imorn) Ska snart sätta på mig en ansiktsmask och fixa nya naglar ithink. Imorn är det unkandisco, yeah!! apnajs. Inatt sov Julia hos mig och det var myspys :) Vi somnade runt halv två och vaknade vid halv tio. Hihi.
Sen har jag hittat APSNYGGA kläder!! Ge mig sommar nu. Vet att jag har tjatat om att jag vill ha vinter, men bara i början är det kul. Och sen i backen kan det vara snö, sen kan det vara sommar;) Tagga sommar 2012 asså! Fanny kommer hit, så sola bada gahh, ge mig sommar fort!! Men det känns iallafall som att våren närmar sig:) Igår var det hela 11 grader ute!!
braigt ! Nä, nu ska jag ta tag i mitt liv och fixa naglar ;)
xoxo
/cajsa

Våran protårta!!! Instagram bild!! Följ mig vettja cajsalundin heter jag :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0