tell everybody i'm on my way!

Skolan idag var helt okej. Pappa skämde inte ut mig såå mycket. Vilket var bra. Men iallafall, skolmaten var lika äcklig som vanligt. Det är som värsta bantningslägret ibland..
Inte så bra kanske. Inget jobb intresserade mig, jag vet fortfarande vad jag vill bli- frisör eller fritidsledare, ni vet sånna som jobbar utomlands på hotell, för t.ex fritidsresor och så?
Det skulle vara riktigt kul, att få se världen och så!
Jaja. Slutade kvart över två idag då tog jag sellis med Lovisa hem. Kändes konstigt att komma hem utan att bli mött av Dino. Men man vänjer sig antar jag?
Hoppas på det iallafall.
Ikväll är det som vanligt träning, hoppas att det får mig på bättre humör. Fumderar faktistk på att åka på täningen på onsdag också. Eftersom att jag missar nästa vecka, då är det bara två träningar kvar innan uppvisning. Yeah!
Vi får se, jag måste ju ha skjuts dit och hem.
Jaja, nu ska jag kolla vidare!
xoxo
/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0