the hardest part is to let it go

Sitter och lyssnar på musik och har precis städat mitt rum. Ska snart börja packa lite smått. Har precis målat naglarna. Köpte tre nagellack från pieces. Jag har provat alla tre. Det jag gillar mest är nog det jag har på mig nu rosa/orange/aprikos färgat, har ingen aning om vad den heter, behöver leta rätt på mina sommar skor och en till bikini. Så jag kan ha med mig 3 bikinis till Egypten. Det kommer kännas sjukt bra att bara få åka iväg från allt och bara njuta av stunden. Jag kommer självklart sakna mina vänner. Men det ska bli så skönt att få komma bort ett tag. Och bara sluta tänka på allt och bara leva i nuet.
Per och mamma kom överrens om att ta bort våran Dino igår. Så de har beställt tid hos vetrinären imorn klockan 11. Självklart kommer det att vara jobbigt. Han är som min lillebror på fyra ben. Men imorn är han borta och då är han borta för alltid. Det är en av anledningarna till att det ska bli skönt att komma bort från kalla sverige.
Nu ska jag inte bara sitta här och prata depp. Men ibland kan man behöva skriva av sig. Och om ni inte bryr er så behöver ni inte läsa. Jag tvingar ingen att läsa min blogg.
Jag ska försöka att hålla humöret uppe och se allt det possitiva i mitt liv. Imorn börjar vi nio och det är en av de possitiva sakerna:) Jag ska ta sellis med pappa till skolan imorn- för det är yrkesmässa så han och massa andra ska prata om sina jobb. Han ska prata om hovrätten där han är nämndeman. Ska sluta babla på nu och plugga lite fysik.
xoxo
/cajsa



min bebis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0