trust me, i'll be there

Först och främst ett TACK till alla mina fina 45 läsare! ni är underbara<3
Säger lika så till mina läsare på novellbloggen. Publicerade det för typ två timmar sen? Och har redan 4 kommentarer :')
så bäst är ni!
YOU MADE MY DAY.
Är sjukt glad idag, för det första OBJEKTIVET och sen så om exakt två veckor så ligger jag i min säng och försöker sova men jag har för mycket adrenalin i kroppen. Eftersom att vi ska åka till Arlanda om två veckor och några timmar. Sjukt. Jag ska börja lite smått med att skriva ner vad jag behöver ha med mig i resväskan och handbagaget och sen vad jag ska ha på mig så att allt är klart.
Imorn är det skola. Och det är man sådär taggad för. Det ända som är roligt med måndagar är kulturprofilen. Najsigt, vi ska skriva klart en scen till sen ska vi börja repetera imorn får vi även reda på våra roller:)
Vi i 7an får lite mindre roller än dom i 8an. Don't ask me why!! Ska lägg upp nått med "dagens" det var ett tag sen ;)
haha. Nej nu ska jag sluta babla. Den här veckan är jag hos pappa:) = trög dator och såklart är kameran hos mamma...
Så inte så roligt med bilder och så. Ska kanske börja packa upp mina kläder? eller nej. haha.
xoxo
/cajsa
liten bild jag vet.
Snart jävlar ligger jag där på stranden och steker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0