why am i crying?

Hade först inte tänkt att publicera detta inlägg. Utan bara få skriva av mig. Det är mycket som händer i mitt liv just nu. Jag tänker för mycket. Jag brukar vara den tjejen som alltid är glad och ser allt från den ljusa sidan. Men även de glada och possitiva har sina dåliga perioder. Det är massa som inte står rätt till. Men som tur är så har jag mina sjukt fina och underbara vänner som alltid ställer upp för mig och alltid finns vid min sida. Det känns jobbigt att komma hem från skolan nu, när jag vet att Dino inte är hemma i hallen och möter mig när jag kommer från skolan, unkan, träningar, kompisar. ALLT.
Det är inte bara det som är fel. Utan andra problem som jag inte kan ta itu med. Jag är helt enkelt för arg och besviken för att kunna göra något. Förutom att bara vänta på bättre tider. Det är jobbigt nu.
Trodde aldrig detta om dig.
men, life goes on?
Om fem dagar sticker jag. Jag kommer inte att uppdatera mycket alls nu innan Egypten. Kanske ett eller två inlägg per dag. Om inte mindre.
Förlåt för massa deppinlägg. Men jag är i den perioden nu. Jag hoppas och lovar att inte skirva nå depp imorn.
Det är precis lika dålig update på novellbloggen. jag skäms.
älskar er.
xoxo
/cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0