barefoot cinderella

tjenamors!
Sitter hemma hos faster och mina söta små kusiner, eller små och små, de börjar bli väldigt stora nu! Lilla ella är 5 och Eddie fyller alleres snart 2 år. De växer sååå fort!
Vi har snackat lite om nästa helgens planer och så. Det kommer bli nice!
Är trött och sliten som fan sen igår, eftersom att vi somnade ganska sent tror jag?? och sen så vaknade jag föör tidigt idag p.g.a det fucking ljuset som kom in i Celis rum eftersom att hon inte har nå rullgardiner eller så. Behöver kolsvart för att jag ska kunna sova...
Ska kanske skriva lite på min novell nu, känner att de är ganska jätte mycket seg update där..
xoxo
/cajsa
'

snart är den miiiiiin! Pappa beställde den i tisdags eller onsdags, så snart jävlar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0