i got to move on and be who i am

har ni sovit gott?
det har jag gjort iallafall!:)
Idag ska jag skriva klart so arbetet i think!
Sen kommer linas föreldrar och äter här. Senare ska jag hem till mamma, så stannar jag där över veckan! På måndag eller tisdag så öppnar kattungarna förmodligen ögonen:)
Igår kom jag hem från unkan vid tolv, härliga människor var de där iallafall som vanligt (y)
Vi dansade kinect för första gången på åratal! Jävlar kul det är, har nästan glömt bort hur roligt det är !;) Carina ska köpa in kinect- zumba. Det kommer nog också bli riktigt kul!! Synd att vi bara har wii hos mamma, men jag ska nog köpa just dance 3 hem till mamma! Gud vilken bra träning det är!
ett tips till alla er som vill träna- DANSA!! Inte dansa på fyllan eller på fester. Utan verkligen gå och dansa, kinect till xBox, just dance till wii. Eller varför inte ta riktiga dansträningar? Man får även sjukt snygg rumpa av dans!! Det är bland de bästa träningarna! Så, keep dancin' eller start dancin' !
Nä nu ska jag plugga!
xoxo
/cajsa
Senare idag tror jag att jag ska lägga ut ett inlägg om hur man pluggar bättre och når sina mål osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0