The A team

Hellu!
Dagens väder har varit bajspruttäckligtförjävligt och ja allt dåligt. Spöregn hela dagen, så var de dryg-onsdag och Celibeli var sjuk:(
Sen var de ganska chill. Fick reda på att vi ska ha muntligt om typ två veckor ? SHIT. Fml, ska prata om abort i fem hela minuter!
omg, okej det är inte så farligt!
Sen ska jag snart, okej jag ska åka vid tjugo över fem så ska jag nog cykla mot unkan. Innan ska jag käka nudelsoppa, himla länge sen!
Nu kom lillasyster Fanny in i mitt rum och skrek något om att hon skulle flytta till Japan. Rolig brud de där asså, för hon vet inte ens vad japan är tror jag? Så är hon två år. haha.
Men nu ska jag nog gå och börja med min food !!
Har även godisförbjuds tävling med Emmy, asså det ligger tre kexchoklad i kylen och jag har mensväääärk! jag typ avlider. MEN JAG SKA VINNA DETTA!!!:D
jaja.
xoxo

sitter och dödar mig genom att söka på 'candy' på instagram

fast, det här ju inte heller fel ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0