like we're gonna die young

hallå!
Har precis packat klart och ska snart åka iväg till pappa. Har en sprängande huvudärk, haft det till mesta dels hela dagen. Men har iallafall tagit ipren, idag har jag bara tagit det lugnt. Kollat på två avsnitt av pll. så bra!
sen har jag skrivit ganska mycket på min och Malins grej :)
Kommer bli super bra hoppas jag !
Juste, nu när jag ändå kommer ihåg det. Så i helgen ska jag bort på kofa läger vi ska ut nånstans i skogen, så tror inte att jag har speciellt mycket teckning och kan inte blogga då. Men får se om jag fixar lite tidinställda eller nån gästbloggare.  Så nu vet ni det iallafall.
När jag kommer hem till pappa så ska jag få min efterlängtade thaimat. KÄRLEK<333
juste! Om nio dagar och sju månader ska jag se babe live.
FRED OCH KÄRLEK /cajsa
min lunch idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0