all around the world

hola!
Förlåt för sämst uppdatering med min dator har varit super seg och mobil-blogga är bara jobbigt..
Men skulle iallafall säga att det går att kommentera nu! Är jätte glad för de!:DD
Så nu sitter jag och lovisa och kollar på nån kass film och datan fungerar äntligen:)
Igår kväll skypade jag med mina finaste kusiner+familj dom är ju i florida, saknar dom så mycket och är sååå avundsjuk.
Jaja, idag är jag iallafall glaaad, you know why? BELIEVETOUR BÖRJAR, vilket betyder att det är steget närmare jag får se han! GUD SÅ JAG ÄR GLAD! Fattar inte än att jag ska se honom..
aja, nu kommer ett antal bilder iallafall! Och om ni känner för de, så följ mig gärna på instagram!
cajsalundin heter jag där !:)
 
jag och bästis. (hon är oberädd som vanligt och jag är sliten som vanligt)
 
Senaste bilderna från instagram:
believetour starts!
matten igår, näst sista lektionen!
rip avalanna :'/

Kommentarer
Postat av: gabriella

Hej darling
Hoppas att dufår en härlig lördag
Alla sussar härmen gamla tanter har
Svårt att sova på mornarna:-)
Kram love you
Moster

2012-09-29 @ 12:15:06
URL: http://hemmapadunderbo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0