bebba, sallad och plugg

aye!
Dagen gick riktigt snabbt då vi fick sluta typ kvart över ett?? jaja, soft iallafall. Efter de gick jag och Bebba till enes och käkade. Mys! Sen gick vi hem och pluggade faktiskt, är nu helt klar med SOn vilket känns skit bra!
En vecka innan de skulle vara inlämnat! (Y)
Just nu sitter jag och myser i mina hunter sockor och lyssnar på musik medans emmy lyssnar på musik :)
Senare vet jag inte vad vi ska göra. Kanske dra ut eller nått. Det suger att Unkan inte är öppet.. 
Jaja, imorn ska jag nog iallafall sätta i mitt löshår :D
Hoppas det blir bra!
Sen på kvällen ska vi nog och kolla på killarnas match :)
Aja.
puss
jag och julle igår påväg hem efter två timmars träning, snacka om träningsverk idag asså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0