Dagen före dagen

Så var den här, dagen före dagen. Imorn fyller jag 14, det är inte så stort. De är en sån här tråkig vanlig födelsedag. Det är roligare att fylla 13 och typ 15 oså!
Jaja, idag har jag somsagt vart i skolan haft teater gått hem, färgat håret. Gått hem igen, pluggat, gått på möte, kom hem, åt mat och pluggade ännu mer.
Typ en vanlig dag för mig. Imorn lär jag baka också! Japp, asså det är så tråkigt att blogga nu, allt händer samma tid lika saker så det ända jag skriver om är väl skolan och att jag pluggar. Kanske inte så kul att läsa, aja. Ska försöka sova nu, frukost på säng imorgon tidigt innan pappa åker till jobbet, för han vill ju vara med. GODNATT<3
/Cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0