live while we're young

Yoooo!
Sitter här uppe på mitt rum och sjunger för mig själv. Lättroad??
Haha. Borde sova.
MEN YOLO!
Har tänkt på det där. Man måste liksom leva fan! Kan inte bara sitta och tråka ut. Man måste Leva när man är ung. Tänk när man sitter där, 99 bast och har inget roligt att tänka tillbaka på när man sitter där på hemmet och väntar på att dö, är de inte då man ska kunna sitta och se tillbaka på hur jävla kul man har haft det?
Så tänker jag iallafall. Jag ska inte bo kvar i norberg och sitta i ankparken och mata änderna dag in och dag ut i hela mitt liv. Jag ska flyga jorden runt. Leva mitt liv, flytta typ till USA, London eller något liknande. Jaa, de borde ni alla andra också göra! Ska dock inte leka artist eller nått, för vill liksom inte bli rebecka black eller vad fan kråkan heter!!
aja. Skulle bara säga att man lär passa på att leva livet när man är ung. För man är bara ung en gång, right?
Du kommer aldrig leva idag en gång till. Så ta vara på dagen! För att ha kul behöver man inte supa skallen av sig och röka på så inåthelvete! Tänk på de ppl! 
Visa världen att de går att ha kul nykter!
PEACE OUT!
YOLO.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0