nutella-maränger

Hej!
Har inte hunnit blogga sen jag kom hem! Har vart lite med bästis, röjt i garaget och sen bakat nutella maränger. Skulle ju egentligen gå på träning idag. Men den där jävla ryggen! Känns skönt att få gå till Yvonne imorn så jag kan få träna igen! De har ju börjat på ny koregrafi och allt :(
Julle och Celi får träna med mig på taket imorn om de blir fint väder. (skit bra ställe att träna på!)
haha, jaja. Sitter typ aldrig vid datan nu på senaste tid! Vilket såklart är jätte skönt! För jag får betyg i år, behöver plugga upp mina betyg rejält! så yes. Men aja, anyways så är Jujju i min systers stad just nu (London) så jag har tvingat henne att leta upp honom! säger alltid åt henne då han är där! Han och Selena har ju varit in där hon jobbar. Men innan hon började där. Ganska synd:(
Jaja, snart dör datan och jag! Så ska sluta skriva nu! Vi höres och ses.
haidoooooooo
 
för exat ett år sen var jag i detta underbara land, underbara turkiet !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0