ÖNSKELISTA; till vännerna


Tänkte vara lite smart nu och skriva min önskelista till mina vänner här, då de ända de tjatar om är vad jag önskar mig i födelsedagspresent!
Så här får ni!
puss
Konversation med mig själv under tiden jag letar efter saker jag önskar mig : Vad fan önskar jag mig? Jag önskar mig ju egentligen inget speciellt av mina kompisar. Åååååh vad svårt detta är. Herregud, vad fan kan man önska sig? Något som inte är dyrt, åh jag önskar mig ju nästan bara dyra paket. FAN.
_________________________________________________________________________________________
1. detta iphone skal! 115:- LÄNK TILL SKALET
 
 
2.Justins nya bok på engelska  129:- LÄNK TILL BOKEN
Patties bok 179:- LÄNK TILL BOKEN
Mascara, finns på kicks,hm osv.. Maybelline the falsies mascara flared.
 
Motljus-skydd 149:- LÄNK TILL MOTLJUSSKYDDET 
LV iphoneskal(renarama himlariket för mig!!!) 198:- LÄNK TILL LV-SKALET (om man kollar runt på sidan lite så finns det massvis snygga LV och CC skal som också skulle fungera, dock inte Justin skal, han var så liten där !;)

CC skal 1-  198:- LÄNK TILL ROSA CC-SKAL
CC skal 2- 198:- LÄNK TILL GRÅTT CC-SKAL
________________________________________________________________________________________
 
 
Jag har sån himla dålig fantasi då det gäller att hitta på födelsedagspresenter. Till mig och till andra. jaja, här var då en liten mini önskelista! Sen behöver jag ju typ, strumpor, leggings osv.. ;)
pussohej!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0